tatuering nalkas....

imorgon är min 8 månaders väntan över o jag ska få sätta mig under nålen igen! man kan dock inte säga att jag utökar mitt antal tatueringar som i nuläget ligger på 9 då jag ska bygga ut en befintlig en på överamen så den blir bara större...
 
 
så här ser tatueringen ut nu, det är jag till vänster alltså =) man ser dåligt, men man fattar ändp konceptet... till höger är min syster mans lennart för er som är nyfikna och snyggingen i mitten är min Vilja =)
 
hur som helst ska jag lägga in ebbas namn där i mixen också
blir då i denna stl som resten av texten i tatueringen är i =)
 
sen ska jag bygga på med liljor o andra blommor, evevtuellt någon fjäril... för inspiration har jag atgit fram dessa bilder....
 
jag hoppas o tror det kommer bli snyggt, men man kan aldrig veta =)
 
det enda tråkiga är att ja inte hunnit gå ned i vikt efter ebba kom, så mina armar är inte riktigt lika vältränade som de brukar vara =( de är mer fläskiga häng armar, men d må vara får träna dom ordentligt sen o ha som motivation att vilja visa upp dem nu under sommaren! =)
 
Ebba ligger o vilar nu i sängen hennes, vilket hon aldrig brukar göra... jag är ganska noga med att skilja på vart hon vilar under dagen o vart hon sove runder natten... det fungerar bra för henne då hon direkt fattar hon ska sova när man lägger ned hon i sängen på kvällarna o då sover länge... på dagen sover hon som alltid ute i vagnen oavsett kyla (finns ju kläder och täcken)! men nu skulle jag lägga ned henne en sväng i spjälisen efter att min vän Erica varit här (vi har gjort skolarbete) då jag tönkta plocka upp och gå o lägga sängkläderna jag bytt imorse i tvättmaskinen... när jag plockat upp dem, tog typ 6 sekunder, o ställde mig upp så sov hon redsn! då är man trött... jag som tänkt hon skulle få hålla sig till vi hade hämtat hem Vilja... nu måste jag alltså väcka henne istället för vi ha dagis till.... nu!
 
bara springa iväg o hämta stora tjejen o fara på affären för att handla lite mat!
 
kram



«
«
«