orchidacea resort

blev vårt andra hotell i Phuket! fint beläget lite uppe på ett berg, men precis uti havet. bara 3 promenad ned till Kata beach o dessutom på en fruktanvärt barnvänlig strand! =)
 
poolen
 
poolen och barnpoolen
 
restaurang, en av dem. det finns tydligen 3 stycken...
 
utsikten från balkongen, ev av balkongerna.. bara hoppas vi får en sådan här fin en =)
 
kata beach!
 
underbart!
 
behöver jag säga att jag längtar till detta fantastiska land, att få uppleva de underbara människorna och maten. värmen, öarna, kulturen =) allt!
 
på tal om annat.. ja, jag kan tala om annat än Thailand =) snart är jag klar med skolan! wiiii! helt otroligt att jag snart är socionom. fick tom. ut på våra skolsajt att man nu ska börja ansöka om examen till examenheten.... då är det nära! =)
 
 
kram!



«
«
«