värk...

... överallt nu!
graviditetens sista del tar verkligen ut sin rätt på mig... kan knappt sova längre för det värker så fruktansvärt i höfter o fogar... trots en riktig graviditetskudde mellan knäna så gör det ont av trycket min kropp skapar mot madrassen! då har vi ändå en riktigt bra och mjuk säng, men de thjälper inte nu... ingenting gör! =( Jag hoppas verkligen att bebisen vill komma lite tidigare än bf för detta är ju inte så kul! Är i vecka 35 nu så om den bara stannar inne två veckor till så är den ju färdigutvecklad och redo för världen =)

*hoppas, hoppas* =)

Annars flyter det på riktigt bra o det har gått rätt fort hela graviditeten =) Det blir väl så när man har en liten som kutar omkring och tar ens tid =) Praktiken är också över nu och det känns fantastiskt att jag klarade av denna terminen! Är stolt över mig själv med tanke på hur jag mått delvis av tiden!

Nu vaknade mitt lilla hjärta som ligger o vilar så jag ska ta upp henne o så ska vi gå o hjälpa pappa bygga skåp o lådor! =)



«
«
«