Min sötnöt!

Mitt älskade lilla barn, Vilja!
Du är den finaste i världen för mig, så otroligt unik. För mig finns ingen kärlek som är större än den jag känner för dig. När jag tittar in i dina blå/grön/bruna ögon så känner jag sådan stolthet! Inte för att du gjort något specillt, men bara för att du är min dotter! Jag är stolt över dig för att du är så snäll, go, intelligent, omtänksam, envis, tjurig och totalt knasig =) Du är väldens bästa lilla Vilja, i mina ögon den mest underbara och vackra lilla tös! Jag är helt övertygad att du kommer växa upp och bli en fantastisk kvinna och jag hoppas att du alltid vill ha mig som en del av ditt liv. Det är en ära att vara din mamma, gumman! Du har lärt mig så mycket, speciellt vad sann kärlek är och hur man älskar villkorslöst! Jag kommer alltid vara din mamma, men jag kommer aldrig ta din kärlek för givet. Jag kommer kämpa och försöka göra mig förtjänt av att vara älskad av dig för du förtjänar alla ansträngningar i världen!
Du är mitt liv, min kärlek och den jag alltid, ALLTID, finns här för!!!
 
 
 
Jag älskar dig!
/Mamma



«
«
«