badar-time

Just hemkommen från badhuset i Hortlax där jag varit med Vilja och plaskat. Hon älskar verkligen o bada, hon sparkar med fötterna och skrattar högt... hon är så söt när hon ler o hennes fyyra små tänder syns. Dessutom har hon en riktig glugg mellan de två övre tänderna (precis som jag hade när jag var liten). Hon lekte tittut med frida och vilmer, haha! Det är verkligen hennes favoritord just nu! diddu, diddu... hela tiden! =) Dessutom gömmer hon ju sig också så hon fattar själva grejen, haha! attans gulligt!
Vad mkt enklare det är att bada med en större bebis än med en riktigt liten... kommer ihåg vilket projekt det var att fara iväg i våras bara, nu satt hon bara o åt en banan efteråt och var så nöjd på golvet =)

Idag ställde hon sig mot gåstolen och var såååå lycklig när det väl gick, efter typ 90:de försöket =) Den rullar ju iväg så det är ju inte det enklaste =)
Hon börjar vara så himla stor, kan så mkt och pratar så mkt! Man blir så stolt o varm i hjärtat när dom är så glada de små liven! =)

Okej, men nu ska jag se ett avsnitt av love bites medan min lilla piga sover middag efter ett energitömmande badhusbesök! =)

Ha en bra torsdag!



Postat av: Ida Tallhed
2011-09-23 | 03:10:37 | http://idatallhed.se

vad duktlig lilla kråkisen är :D snart ska du se att hon tar sina första stapplande ordentliga steg UTAN stöd.. <3

Postat av: sandra
2011-09-23 | 10:30:29 | http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Hej! Nästa gång ni far och badar.. HÖR AV DIG! Här tycker vi också om att bada, men har aldrig någon som vill följa :(

Ha en bra dag! kram

Postat av: Alskadevilja
2011-09-25 | 20:26:51

okej, jag får göra det sandra =)

Postat av: SAndra
2011-09-26 | 22:25:57 | http://foookus.blogg.se/

Hej fina du!

Fin blogg och fina bilder!



Vad gör du?

Kram


«
«
«