♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vilja ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

REN KÄRLEK ÄR DEN JAG HAR TILL VILJA. DEN SORTEN SOM ALDRIG DÖR, INTE ENS MED MITT SISTA ANDETAG. DEN ÄR SÅ STARK ATT DEN KOMMER OMGE HENNE HELA HENNES LIV! DEN DAGEN JAG ÄR BORTA KOMMER HON ÄNDÅ KÄNNA MIG NÄRA FÖR ALLT JAG GÖR ÄR FÖR HENNES SKULL. ALLT JAG GÖR ÄR FÖR ATT HON SKA MÅ BRA OCH FÖR ATT HON SKA VETA ATT HON ÄR OTROLIGT ÄLSKAD. JAG VAR BARA TVUNGEN SKRIVA DET... NÄR JAG TITTAR IN I HENNES STORA ÖGON SÅ GÖR DET ONT I KROPPEN. ÄR FANTASTISKT HUR MAN KAN ÄLSKA NÅGON SÅ MKT SOM MAN ÄLSKAR SINA BARN! EN KÄNSLA SOM INTE GÅR  ATT FINNA NÅGON ANNANSTANS! ♥



Postat av: Ida - Mamma till Vilda & Liv
2011-10-25 | 23:43:54 | http://elfvin.blogg.se/

Vad fint skrivet :)

Postat av: linda
2011-10-25 | 23:54:36

Jag kan inget annat än att hålla med dig! Det är exakt så man känner en otrolig kärlek utan gräns! Så bra skrivet Linda

Postat av: alskadevilja
2011-10-26 | 10:48:06

♥ tack så mkt för era kommentarer! ♥

Postat av: Rebecka'
2011-10-26 | 11:05:59 | http://rebeckalicious.blogg.se/

Hej! hur är det med dej idag? :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Onsdag. Kram


«
«
«