tuttar på vift

Seriöst, vart försvinner alla tuttar? I helgen tog jag med tre stycken till mina svärföräldrar och INGEN kom med tilllbaka. Far man iväg med Vilja så kan man räkna med att minst en tutte är borta innan man landar hemma igen... *suck*
Vette fan vart de far alltså, finns ingenting man köper så många av som tuttar... Oftast har vi med samma tutte när vi far iväg i en sådant där band som man fäster i jackan eller ngt annat.. så frågan är då, vart gör hon av med alla tuttar här hemma? =)
Tokiga unge!



Om  hon bara kunde hålla reda på dem så jag slapp köpa så många nedrans tuttar! De är ju inte speciellt billiga heller... haha!!!

Idag har iaf alla mina saker från jotex-köpet kommit så jag ska fara o hämta dem lite senare och inspektera mina köp.. =) KUL!!!

Ha en bra dag!
KRAM



Postat av: Anonym
2011-10-09 | 18:35:02

ja du kan ju alltid kolla frysen

Postat av: alskadevilja
2011-10-10 | 08:58:22

undrar vem denna anonyma kommentator är? Hmmmmmmmmmmmm.... kan de vara mamma! Frysen? Int eän, men kanske om 4-5 månader när hon kutar omkring för glatta lkivet här hemma...

Postat av: Ida Tallhed
2011-10-15 | 14:45:08 | http://idatallhed.se

de måste ju vara mamma.. hahahhaha.. kommer så väl ihåg mammas berättelse om när du var liten och hon hittade alla tuttar i frysen! hahahahahahhaha


«
«
«