24 dagar kvar!!!!!!!

24 dagar till avresa.... tror inte jag hinner nå mitt delmål på 75 kg, är ju inte länge kvar!nfår köra hårdare fram tills dess så får vi se hur långt det tar mig! =)
Vi ska iaf fara till Punta verudela i Istrien, Kroatien. det ligger nära Istriens huvudstad Pula och jag tänkte dela med mig av några bilder därifrån. har aldrig varit där själv, men lite semesterbilder från google bara. Själv har vi varit i Porec 2008. även det ligger i Istrien, dvs. norra Kroatien och om Punta Verudela är ngt så när likt kommer det bli mer än fantastiskt kul =)

Splendid

der här är hotellet vi ska bo på när vi är där. snacka om fin utsikt över Adriatiska havet. =) Kommer bo i lägenhet eftersom det måste finnas lätt tillgång till micro då Vilja ska ha välling och sådant =)




Finns inga sandstränder i kroatien, eller jo, det finns men de är sällsynta. De flesta består av små stenar. Är väldigt mysigt och annorlunda =)




Mycket sten i Kroatien, hela gamla stan består av kullerstensgator =) Vackert, som jag längtar nu alltså =)



Myyyyyyys! Punta Verudela!



Mycket romersk historia i Pula!



Som vi ska o titta på det här =) kuuuuuuuuuuuuuul!



ua är mkt större än Punta Verudela. Men de tär ändå bara 3 km bort så det är perfekt. Mysigt o lugnt på dagarna, ett stenkast från massor med affärer och restauranger på kvällen =)

så hit ska vi iaf, som jag längtar! ska bli så roligt, hoppas bara att det är lagomt varmt för Vilja =)


Postat av: Ida Tallhed
2011-05-22 | 23:38:46 | http://idatallhed.se

det ser för underbart ut! ååååhhh avis


«
«
«