Dag 6 - min dag

Vilja sov bra inatt.. kring 06 ville hon ha mat, efteråt somnade hon om till halv nio =) Då klev vi upp... Vilja fick springa omkring i gåstolen medan jag åt lite frukost (fil med musli och lite skinka)... efteråt fick vilja lite frukt!
klockan elva for vi till Monicas föräldrars stuga för mammaträff. Vi var 4 stycken idag, jag o vilja, frida och vilmer, jennie och leon och monica o mille. monica bjöd på pastasallad så det blev en hel del petande för min del då jag varken äter pasta eller oliver, men det gick bra o smakade gott. Var dock ganska hungrig när jag kom hem så det blev ett mellanmål rätt snabbt =)
Sedan mös jag o vilja på någon timme innan jag for till tommys jobb o hämtade upp honom eftersom vi skulle till elgiganten o köpa en extern hårddisk. Satan vad små de är nu för tiden =) smidiga! kostade iaf 1050:-, rätt överkomligt, men dock ändå en mkt tråkig utgift!
den här köpte vi, tror jag... ser då ut så här.. =) typ lika stor som en kompaktkamera =)

lånad bild

Sen släppte tommy av mig på korpen där jag först sprang i 20 minuter o sedan tränade step i 30 minuter, var skönt! har ju gått upp 2.5 kg i kroatien trots att jag var ute o sprang varannan dag där, men nu ska de iaf bort igen. =) torr de kommer gå relativt fort nu när man återgått till kolhydratfri kost igen o så =)
sen for vi hem o gjorde skinksallad till middag *gott*

lånad bild

Vilja lekte på en stund och nu har hon fått välling o har precis somnat, gick fort idag, skrek i ca 2-3 minuter innan hon slockande =)
tommy har farit till sin kompis davids stuga för lite jaccuzzi mys medan jag ska pyssla på med fotoboken från kroatien =) KUL!
det var min dag det, mysig o lugn!

from. måndag nästa vecka har tommy semester i 5 veckor, fats han e i fjällen sista veckan med en kompis... men snacka om att de ska bli 4 underbara sommarveckor tillsammans =)'

lånad bild

god natt!





«
«
«