Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

jaha inte så speciellt rolig dag att skriva om =)

Jaaaa, imorse hade jag på mig träningskläder. Tränade styrkemix kl 9 imorse på korpen så de var upp och iväög bara, vilja vaknade nämligen 08.20... blev rent lite stressigt! =)
Tränade i en ny träningsbehå som är i tusen olika färger (inköpt på H&M för 149:-), ett par turkosa träninsgbyxor (köpta i thailand), ett blått linne och en topp i vitt på det... var väldigt färgglad =)

Kom hem o var ute i solen en stund, blev BH o trosor då, haha

For iväg för att umgås med vänner på kvällen (blev inget med att umgås dock) lite missförstånd =) Hade iaf på mig ett par beiga korta shorts och ett grått linne. Sen en söt liten bolero i vitt med spets på det. Fick boleron av morsan för typ två veckor sedan o jag älskar den.. den är så mjuk o skönt!

Det var det =)

Har för övrigt pysslat färdigt med fotoboken nu... den är klar =) den från kroatien alltså, 80 (!) sidor blev den! *phew* kostar över åttahundra också så de blir att invänta lite rea!

god natt och heja sveriges fotbollsdamer mot USA! =) ser bra ut så här i början av andra 2-0 =)



«
«
«