vilja, min kärlek

den 29/11 fyllde vilja ett år. tänkte att det är dags för en liten uppdatering med en dle bilder.. =)



vilja på morgonen, väldigt glad. Som hon oftast är. I händerna har hon lite plastfrukter hon fick av sin morfar med familj.





Jag ansträngde mig riktigt mycket med tårtorna... är det första födelsedagen är det. Då måte man göra marsipanfigurer, haha. skämt åsido, jag älskar att baka och har aldrig haft något tillfälle att testa göra figuyrer o sånt så jag tog tillfället i akt nu =)
dålig andrabild dock =(



detta är då cakepops som jag också gjorde. De var väldigt uppskattade =)



Mums med tårta =)



bästa Sofie var såklart på plats o tog lite bilder =)



denna kanin blev på en gång en favorit, hon fick den av Sofie och david. Även kallad "vagnkaninen" nu =) Hon kramas jämt med den, sötungen!



här med kaninen och morognrocken hon fick av sin morbror. Den har hon ofta på sig, hon älskar den, är jätte mjuk och varm. skönt så här på vintern...



här i sina mega snygga skinntofflor som hon fick av min moster och hennes man Kent...

De var de bilderna jag tänkt lägga upp...

imorgon ska vi på Ikea, jag och min vän Naomi. Vilja ska vara med sin farmor och faster på f.m och sen ska hon sova hos sin farmor så jag får ta igen mig lite o vila... Har det lite tufft just nu. väldigt mycket som händer omkring mig och om jag behöver någonting är det att vila och få lite egentid...

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng, blir en lång dag imorgon med mycket bilkörning så det är ju bra om man känner sig alert bakom ratten! =) 
ha en bra fortsatt fredag kväll!

KRAM!



Postat av: Ida Tallhed
2011-12-11 | 11:56:04 | http://idatallhed.se

ingen bild på barba? :( hahahaha.. sötungen.. ser verkligen hur hon tänker "åh så gooo" när hon kramar morgonrocken från morbror <3


«
«
«