dag 22 - det här upprör mig

dag 22 av 30 då =)

Jag tror att mest av allt upprör jag mig själv! jag blir så upprörd när jag inte tycks finna motivation at tnågonsin nå mitt ideala viktmål, när all ork och kraft rinner ut mig ju närmare målet jag kommer! Varför är det så? jag älskar ju att träna, det bästa jag vet, men så fort det itne finns tid eller träningspass som jag vill gå på så blir jag så moloken och enre. Nästan lite självömkande, vilket jag vet itne ger någonting, men inte går att undvika att känna! =) Irriterande! det blir jag upprörd över, min egen motivationsbrist och oförmåga att återfinna den igen!

krig upprör mig, precis så som det upprör de flesta människorna i världen... helt meningslöst!

bristen på pengar i min ägo upprör mig =)

oförmåga att förlåta och gå vidare, egoism, oförmåga att ta andras åsikter, lögnare, oförmåga att lyssna och verkligen ta in det ngn säger, nysar (haha) och tyvärr massa annat! Min förmåga att uppröras av så himla mycket upprör mig också, haha!
djur- och barnmisshandel är väl något som gör mig så jävla förbannad att all sans försvinner!

Jag skulle vilja säga att jag är en människa som har mycket åsikter om många olika ämnen och många av ämnerna man har starka åsikter inom är ju av sådan karaktär att det är upprörande! Sen kan man ju blir arge eller ledsen av olika saker, på olika plan. Ju närmare mig saker och ting inträffar desto mer upprörd och träffad blir jag ju medan saker som är fruktansvärda (tex. barn och även vuxna som dör i svält i afrika eller terroristattacker i diverse länder som gör att hundra- eller tusentals människor mister sina liv) påverkar en i mindre utrstäckning ifall de sker långt härifrån.

Ska iaf springa in till min underbara lilla flicka som legat o vilat nu ett bra tag! Ska gos aupp henne, pussa henne och säga hur mkt jag älskar hon för är det något jag är TACKSAM för är det min familj och att vi alla har hälsan. Ekonomin och annat materiellt är väl kanske itne bäst iv ärlden, men vi har varandra!
Jag älskar er Vilja och Tommy!



jag & Vilja




«
«
«