Vilja underbara unge! <3



Tommy satte på Vilja hennes mockasiner som jag köpte på loppisen idag och satte henne sen i gåstolen. Hon når ned med småtårna bara, men ta mig fan hon började sprka sig framåt på en gång... så nu e det väldigt glada miner när hon följer efter mamma i gåstolen! =) UNDERBARA UNGE!

annars ett kort inlägg ikväll för tommy behöver att jag tar vilja när han har andré över och planerar inför en hemvärnsövning med honom! Kom precis hem från träning i sjulnässkolan och är nöjd och glad, nästa veck är 4 pass inbokade! =) mån,tis, ons och lör ! =)

varit ute och gått emd sofie idag och lilla thelma, var trevligt att bara f umgås hon och jag en stund. sen gick vi int ill henne där jag blev bjuden på lunch i form av moussaka! =) var faktiskt väldigt gott... =) tack för det! som vanligt tog hon underbara builder på Vilja, har sådan tur som får så fina kort på henne hela tiden =)

jaja nu blir det att slänga sig i duschen och bara slöa framför tv:n resten av kv'ällen!
ciao!



«
«
«