Vilja, mitt liv!!!!



I söndags var jag och Vilja ute på Sofies stuga, var jätte fint väder så Vilja fick använda sin fina solhatt som är ganska mkt för stor än! =)



Vilja och Sofie ligger och myser vid elden =)



Gladskiten här just ätit gröt, tog den här bilden imorse!



Även den här tog jag imorse, min söta lilla unge! =)



Den här är några veckor gammal när hon precis lärt sig sitta själv... Eller ja, hon har förstått hon måste hålla upp sig med händerna så hon sitter faktiskt rätt stadigt, men hon kan itne sätta sig själv eller så, bara hålla position, haha!



Här hade hon fått blåbärspuré och var väldigt glad och nöjd! Ser ju bara för roligt ut när småbarn äter =)

jaja, kände bara för att ladda upp lite bilder på gumman! Nu ska jag faktiskt skicka kort till moster för hon har ebtt mig göra det =)
ha en bra tisdag!



«
«
«