Vackert väder, men trååååååååååk!

Som de e tråkigt att bara sitta hemma hela dagen... har inte heller hunnit vara ute nå för vilja vill inte alls sova... totalt en timme har hon vilat sen vi klev upp kl 08. Hon e världens finaste lilla  unge, men som hon kan vara jobbig ibland alltså... Inatt ville ja ärligt strypa henne, haha! Hon ville itne alls sova och tyckte det var morgon 03.00. det var föga skoj och lång tid tog de innan hon somnade igen, var tom. tvungen att ge hon mat så hon skulle somna igen... hon brukar alltid äta på natten ,men som adrig innan 5-6-tiden...
Hon är som inte nöjd med någonting just nu... är en väldigt grinig period för tösen, undrar om det e tände rpå G. mens amtidigt dreglar hon inte mer än vanligt vilket dom brukar göra när tänderna spricker igenom! jaja, time will tell!

Ikväll ska tommy på challenge me djobbet för att äta gott och se hockey... jag o vilja ska vara hemma! Jag lovbar ibaldn känns de som att jag inte har en enda vän i världen för ingen har någonsin tid/lust/ork/vilja att komma och hälsa på här ute! jag har väldens finaste vänner, men de är väääääääldigt dåliga på både höra av sig och hälsa på! tur jag har Vilja iaf, får ligga och mysa med henne! =)

vad annars? Tommy har pratat med mäklaren och det finns en väldigt intresserad familj som var på måndasgvisningen, men dom ville tänka en stund och det kan man ju förstå, att köpa hus är ingenting man gör lättvindigt! dessutom är det bra om de är säkra på att de verkligen vill kppa huset så man itne står där sen och köparna drar sig ur i sista sekund eller något sådant. det är bara vänta och se... jag tror att om dom vill ha huset så kommer dom att lägga bud innan helgen, om inte så blir det nog ingenting med den familjen... jag har sagt det förut o säger dte igen, jag tycker det är väldigt konstigt att det inte är n¨gon som vill ha det.
tommys syster berättade att innan  de köäpte de hus de har i svensbyn så bjöd de på ett hus i hortlax som ingen hade bjudit på och de allmänna visningarna hade varit. det låg ute för typ 780 eller nå sånt... dom la då utgångspriset och skulle få köpa det för det, sen helt plötsligt dök de upp fler instressenter bara så där och huset såldes för ty över 1 miljon till sist... så alt som krävs är ju bara en eller två riktigt spekulanter så ska de nog gå vägen! tommy är mer positiv än mig om jag säger så... får jobba på min positivitet lite tror jag !'

jaja, nu lek och sångtime med Viljis!!



«
«
«