Hos moster

Är hemma hos moster och kent just nu och här ska vi käka middag! Morfar har också kommit hit från gve com jag tidigare nämnt att han skulle göra. Han märkte på en gång att Vilja hade MoDo tröjan på sig och sken upp =)
Han sa att han ville köpa nå byxor oxh sådant till Vilja så på lördag ska vi fara in till stan och shoppas lite tunna leggings till henne inför sommaren coh utlandsresan =)

Nu ska jag återgå till sällskaoet, ha en bra skärtorsdag alla!

Systeryster, jag älskar dig! Du är en underbar syster och jag säger inte det så ofta jag vet det! Jag saknar dig och tycker det är tråkigt att du bor så långt bort och inte vilja får träffa sin moster så ofta, du är ju underbar med småbarn! Du kommer bli en fantastisk mamma en dag och det vet jag! ha en bra påsk nere i motala och ge lelle en kram från oss!


Postat av: Anna Vesterlund
2011-04-23 | 06:40:18 | http://annaershammar.blogg.se/

Håller med dig, Ida skulle bli en fantastisk mamma! :) Vad roligt att du har starta en blogg, följer den slavisk ;) KRAMAR!

Postat av: Linda
2011-04-23 | 16:52:37

ja, syster tvingade ju mig att börja blogga, hon gjorde bloggen utan min vetskap... förmodligen för att jag inte skulle protestera =)men de e ganska roligt att skriva då o då =) fint kök ni verkar få, kikade in hos dig så... vi ska ju flytta till tommys mormors hus när hon ska flytta, blir väl inom ett par år iaf =) längtar tills vi får börja renovera där =) kul du följer bloggen! ha det super!

Postat av: Ida Tallhed
2011-04-25 | 16:59:52 | http://idatallhed.se

Syrran; Jag älskar er också helt otroligt mycket och uppskattar dina värmande ord! jag tror och hoppas också på att jag får bli en lika fantastisk mamma som dig en vacker dag <3



Anna; Tack så väldigt mycket <3 <3 <3 <3


«
«
«