Badhuset och spännande husförsäljning

Idag blev det ett besök på badhuset med monica, André och deras lilla son Anton. Var mysigt! Vilja fick dyka lfera gånger o "hoppa" ned från kanten och ned under vattnet, hon hostade inte en enda gång, mkt stolt =) Efterår var hon som väntat otroligt trött, men sov ändå bara ca. 40 minuter. Så nu har vi ent rött och gnällig donna på golvet! =) Hon har blivit himla duktig att greppa saker nu och man ser tydligt hur hon studerar dom noga innan allting hamnar i munnen =) Hon vill inte riktigt vända sig ordentligt än, men det kommer det med... Det gör bara saken lättare på nätterna när hon ligger still, fast om än hon inte vänder sig helt utan bara ligger på sida så lyckas hon verkligen flytta på sig... ligger ibland upp och ned i sängen när man tittar, haha!

Imorgon har vi den andra husvisningen och en hel del nerver finns i både mig och Tommy! Blir ju h-vetes spännand eoch se om vi kanske får nå bud nu, skulle vara tråkigt att behöva börja med privata visningar och dessutom kanske den lägenhet i stan som vi vill ha finns kvar än. Så blir det bud imorgon, blir det ocks at ringa och tacka ja till lägenheten =)

För övrigt hade jag tänkt ta lite bilder på gumman och så den där bilden på mig i min nya jacka, men typsikt nog har kameran slut batterier så det blir en annan dag. Hade också tänkt lägga upp lite bilder från huset, speciella inredningsdetaljer jag är väldigt nöjd med och så =) Får bli imorgon kanske när kameran är laddad igen =)

Nu ska jag ringa Sofie och eventuellt fara ut till deras stuga en timme eller två innan middagen som kommer bestå av grillad kalkonfilé med chaminjoner, sparris och massa goda kalla grönsaker... luchen blev fylld laxfilé med varma och kalla grönsaker, gott!
jo, förresten höll min mage på dööööööööö igår av chipsen, hade såååå ont så nu blir det inga sådana saker på ett tag, kände sinte värt det, huvva!

ha det bra alla, nu ska jag och puss apå min lilla tjej och packa inför stugbesöket samt ladda inför det tuffa träningspasset som stundar ikväll!
måste bara säga, jag älskar verkligen min man, han är bäst i världen! <3 och min dotter såklart =) <3


Postat av: Louise
2011-04-15 | 08:01:19 | http://livetmedlevi.blogg.se/

vars ska ni flytta då? :) kram

Postat av: Linda
2011-04-15 | 12:56:56

in till stan i en 3:a. mellanlandar där och sen är tanken vi ska ta öve rmin mans mormors hus i bergsviken. Hon är väldigt dement redan nu så det kan vara allt mellan 6månader och 2 år bort... men jag längtar in till stan för ingen varken ids eller vill komma och hälsa på här ute... oftast är det dåliga ursäketer för det är lika långt till dom för mig som för dom till mig... men men blir hur som helst skönt att komma in till stan så småningom =)


«
«
«