chiffonjén

tänkte bara lägga upp några bilder på resultatet efter ommålningen av chiffonjén =)

FÖRE







EFTER







höll vilja i famnen när jag fotade så sista bilden blev verkligen sned =) Men vad gör väl det?
Chiffonjén har jag iaf ställt i sovrummet där den ska få vara min skolbänk och skolförvaring. Kan nog vara skönt o stänga in sig i sovrummet när jag behöver få jobba med skolan lite =) Detta moment har vi dock inga enskilda arbeten (tusen grupparbeten däremot), bara en del reflektionsuppgifter, men de tar väl bara en timme eller två att göra. Men iaf inga hemtentor denna kursen, kanske nästa o då lär jag få mer nytta av chiffonjén än jag har just nu! =)

Jaja, lev o må så hörs vi!

KRAM



Postat av: Anonym
2011-10-29 | 18:46:28

När man ser bilder från ditt hem, förstår man att du är väldigt duktig på inredning.

Postat av: alskadevilja
2011-10-29 | 21:52:07

tack så hemskt mycket, vem du än är =) Det värmer =)


«
«
«