shit vad länge sedan!

äntligen har jag fått mig en ny mobil... en HTC sensation xe. måste säga att en helt ny värld öppnat sig för ögonen...haha! lite sent ute, men nu förstår jag vad alla menar med hur bra det är... samtidigt förstår jag ju de som inte tycker det är viktigt (tyckte int ejag heller innan jag hade en, haha)... man kan ju liksom inte sakna ngt man aldrig haft och visst kan man tycka att mediasamhället börjar vara lite väl överdrivet =)



HTC sensation xe

skolan är anledningen till det glesa bloggandet! har haft otroligt mkt i skolan, men nu är det bara tre veckor kvar på denna kursen iaf =) känns riktigt bra att man närmar sig slutet, inte ngn rolig kurs detta.... eller ja, den är väldigt intressant och högst rleevant för de tyrke jag kommer att jobba med när jag är klar, men den är tung och väldigt packad! Tuff kurs att börjamed å här efter mammaledigheten =)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har idag varit o köpt farsdagspresent till Tommy. Han fick den idag eftersom stan är öppne imorgon och om han behövde eller ville byta ngt var det ju som en bra möjlighet för han att kunna göra det... men han blev nöjd och ville inte byte ngt så det var rligt =) Köpte en grå, lite varmare tröja med krage som går att dra ned med en dragkeja samt en mössa med vindstopp. tänkte att den mössan kunde vara bra när han ska vara ute i backen o fara omkring med en massa iskall och snöig blåst runt öronen =)
så grattis i förskott på din första farsdag, älskling ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ska sätta mig nu under helgen och börja markera upp allting i lagboken inför tentan den 2/12. är mkt tt göra och kommer säkert ta flera timmar innan jag är klar med det, men det kan vara värt det när man sitter där med tentan!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

om exakt 18 dagara fyller vårt lilla ♥ 1 helt år. Kan inte fatta att det var ett år sedan jag låg i oändlig smärta och gränslös lycka inom loppet av tre sekunder =) Jag älskar dig min allra finaste skatt ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Imorgon ska vi fara in till stan är min söta söta morfar ska bjuda oss alla på fika. Jag, vilja, tommy, min moster, kent, morfar, ida och lennart ska alla ha trevligt på stan tillsammans =) Mamma och eino skanas för d eär i sthlm hos eino. tycker fö rövrigt att eino ska ta sitt pick o pack o flytta till piteå, hit till oss och mamma! ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu ska jag, tommy och mina svärföräldrar sätta oss o se "colombiana", hoppas den är bra och inte allt för pangpang och blodig... tycker inte om sådant!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lev och må!

♥♥♥♥♥♥

KRAM

♥♥




«
«
«