Köpt en bok till

Kunde inte hålla mig från att beställa en bok till från bokus. Ville bställa den igår, men gjorde det inte. Tommy bad mig göra det om jag så gärna ville ha den...och det vill jag!

Inred lantligt inne & ute : shabby chic, gör det själv, en idébok (inbunden)

Anna Örnberg har jätte fina böcker om hur man målar gamla möbler och inreder med gamla ting. Ska bli spännande att få bläddra i den! Har bestämt mig för att börja samla på massa inredningsböcker och typ betonggjutningsölcker o så ska jag ha dem som dekoration i en platsbyggd bokhylla när vi flyttar till Maines hus. det är tommys mormors hus för er osm inte visste det, ligger i bergsviken och vi ska ta över det när hon flyttar ut. Det är i behov av en totalrenovering så vi har verkligen att göra när vi ska flytta dit =) ska bli kul iaf för då får man ju de exakt så som man vill ha det!




«
«
«