ingen valp =(

Vi ha rju inga husdjur just nu, men det är int een situation jag o tommy trivs med eftersom vi ÄLSKAR djur båda två och även vilja som visar stoooort intresse för hundar speciellt. =) Iallafall hittade vi en jätte fin valp, en prazky krysarik med 15% chihuahua som föddes för ca en vecka sedan. Jag blev eld o lågor då rasen passar oss perfekt och den är även väldigt barnvänlig och tillgiven sin familj. Sedan behöver den inte jääääätte mkt motion heller vilket också är perfekt för oss. Skulle iaf fara o se den imorgon för att sedan betala in bokningsvagiften, men tyvärr dog den igår kväll. Jag känner mig verkligen mega besviken =( Hade nästan hunnit börja knyta an till den lilla killen innan jag ens träffat honom, kändes som att det var vår hund, eller att han iaf skulle bli....
Jaja, det var uppenbarligen inte meningen den här gången =( Dom har 4 tikar också från den här kullen, men alla är redan tingade och de har de varit redan sen innan valparna blev födda... Uppfödaren skulle iaf ringa runt till alla som tingat en tik och fråga om dom fortfarande var intresserade och sedan höra av sig till mig! Om ngn inte ville ha hunden skulle vi få ta en tik om vi ville, det är bara vänta o se vad som sägs med andra ord...!

Lånad bild

Det här är en prazky, fast den vi ville ha var brown and tan inte black and tan som den här... =( Det gör ont i hjärtat! =( Iaf blir dom inte större än 22-23 cm i mankhöjd och väger idealiskt ca 2 kg som vuxna. De anses vara världens minsta hund, tom, mindre än chihuahuas. Trots att de är så små äör det en redig hund, mkt personlighet och så... jaja, vi får se!



Postat av: Ida Tallhed
2011-05-28 | 16:52:31 | http://idatallhed.se

tids nog löser de sig säkert så ni också får en hund! <3


«
«
«