tyg till möbeln inköpt, bytt mäklare och GRATTIS söta Ida! <3

varit i stan o inhandlat ett snyggt tyg till min möbel =) var svin dyrt, men jag hoppas och trr det var värt varenda krona.. betalade 260:- för 70 cm.... i min värld är då det dyrt! dock är det ett linne tyg som jag valt då det är minst risk det töjer ut sig  och blir fult efter ett tag =) ska lägga in en bild så fort jag fått det klart, dvs. imorgon på förmiddagen =)

Sen har vi tagit beslutet att byta mäklare, alltså inte bara internt utan en ny mäklarfirma. Byter från länsförsäkringar till svensk fastighetsförmedling. Inte alls för att vi är missnöjd med bemötandet eller så utan snarare för att vi vill testa nytt och se om vi då blir av med huset! Har verkligen ett fint hus, enligt mig, men det har varit tufft att bli av med det. Kanske beror det på det svala intresset här ute i byn för tillfället eller kanske det 15 %:iga insats kravet eller kanske den stundande räntehöjningen!? vem vet? eller kanske har vi bara ett fult jäkla hus enligt alla utom mig, haha! who knows?

Grattis till min underbara vän, Ida som fyller 28 idag! =) oändligt med kramar! 

 
Snygga bruden till vänster! <3


detta är allt jag har för ikväll att bjuda på. Är trött som en gnu så det blir sängen strax!!



Postat av: Ida Tallhed
2011-07-26 | 10:36:52 | http://idatallhed.se

antar att man med mammaledigheten blir rätt så kreaktiv ;) det har du ju alltid varit. men ännumer med gravditeten/barn blir man så tror jag.. eller?


«
«
«