kärleken för bloggandet... haha!

När min syster gjorde en blogg till mig tänkte jag att... ja, okej, jag testar. Men fasiken vad jag tycker om att blogga. Man får släppa ut så mkt man har inom sig, bara skriva av sig helt enkelt. Har dessutom blivit mer noga med stavningen...haha! Sket i det i början, men nu anstränger jag mig verkligen för att inte skriva så snabbt att alla ord och meningsuppbyggnader blir fel... tar sådan tid att ändra det efteråt och därför har jag struntat i det tidigare =) Men om man tittar på nyare inlägg och äldre är skillnaden rätt stor, haha!

Iallafall har jag och Tommy varit i södra hamn idag. Tommys mamma som har semester kom dit och satt med oss i solen och drack kaffe (inte jag då som hatar kaffe, men tommy och erica) en stund innan hon for hem. Efter det gick vi för att möta min moster och Kent i badhusparken, men när vi kom gående så mötte vi dom... dom var på väg därifrån så det var ju tur´att vi tog samma väg så vi inte missade varandra =) Hade varit en onödig promenad, haha! Vi gick iallafall förbi Coop och handlade ngt att dricka plus att moster, kent och Tommy köpte sig en bulle (jag var duktig och avstod). Sen gick vi tillbaka till södra hamn, till lekparken där. Jag tog Vilja i famnen och åkte ned för den stora rutschkanan... Hon var mer chockad än glad! =)



Fick också ett kort på Viljas lilla tand som spruckit igenom =)



så liten och naggande god =) Blir större och större för varje dag... =)



Typisk Vilja-min =) Tungan ute och stor koncentration =)



Så här mysigt hade vi det på picknickfilten =)
For sedan och tränade step 30 minuter och Core 30 minuter. tog i som bara den, var mega peppad efter typ 2 veckor hemma med bara zumba! kul med folk omkring sig =)


Gick igenom kameran jag hade med till parken idag och såg att en massa bilder sen min och tommys semester hos min syster i Motala fanns där.. snacka om att man var gravid då =)



Snygg pose? Men jaaaaaa =)



Tommy, jag och syster! Sååå mysigt med stormagen =) Längtar nästan till nästa gång, men huvva jag var less redan där och då var jag bara 26 veckor gångna =) Vi hade varit i sthlm på 3D UL bara två-tre dagar innan detta foto togs så vi var väldigt lyckliga och lyriska över att vi skulle få en liten flicka i november!
saknar min syster, tycker det är så tråkigt tat Vilja inte får ha sin moster nära... vill ju att de ks aha en bra relation, men det är ju så svårt när det bor så långt ifrån varandra! Får göra det bästa av de gånger de träffas helt enkelt =)

nu är det over and out för ikväll!



Postat av: Ida Tallhed
2011-07-20 | 21:45:30 | http://idatallhed.se

Vilken tur att jag skapade en blogg till dig då :P men jag kände astt de var ett mycket bra sätt för mig att uppdateras lite om framförallt viljas liv och framsteg. jag får se bilder och det är så lkul.



din bäbismage var så söt... och stoooooor och naggande god! Bra relation kan ju deffinieras på olika vis. jag vet att trots avståndet så kommer jag vara en bra förebild och bra moster till vilja och jag vet att våran reltion kommer bli bra även om de kan ta lite längre tid med tanke på avståndet. men tro mig.. vilja kommer förstå att jag är snäll och att jag älskar henne högt! <3 för vem förstår inte de när jag älskar någon? ;) du vet.. inslagna små teckningar och kärlekslappar ;) hahaha

Postat av: Linda
2011-07-21 | 10:18:34

sant så sant... =) det kommer bli bra, men de e klart de kommer ta längre tid o så... men end ag kanske ni flytta tillbaka (?) =) hihi! pöss!!!!!!


«
«
«