"föräldradimp"

Jag är så trött och tror bestämt jag drabbats av en föräldradimp. Va är då en föräldradimp? haha, ett eget ord som bara dök upp i huvudet... orkar inte riktigt med pigan idag känner jag.. orkar inte leka och känner mig så värdelös att jag inte har gnistan att aktivera min lilla pärla. Hon skulle helst få sova hela dagen idag för hon är så himla girnig också nu när bissingarna är på G i hela underkäken! Känner mig helt enkelt inte på topp om jag säger så... dessutom ska jag jobba halv natt inatt och för första gången känns det verkligen jobbigt att göra det! kommer inte hinna vila ngt då tommy har hemvärnsövning i blåsmark mellan 18-21! Förhoppningsvis somnar hon vanlig tid, kring 20-snåret, så jag får ligga ned och bara slappna av innan det är dags för jobbet! Visst är det underligt det där med ork, den kan vara totalt borta en dag trots att man fått sova under natten och inte gjort ngt speciellt som annars skulle tömt kroppen på energi... har en sådan dag idag!  

Annars har jag suttit och gjort ngt så roligt som räkningar imorse, yeeeeeah! det bästa, NOT! Hur som helst var det inte värst ändå... men man vet ju aldrig hur mkt man får i fp heller... det kan ju variera rätt mkt beroende på hur många dagar man hinner ta ut under en månad... brukar ha rätt bra koll på vad jag får varje månad, men den här har jag ju jobbat extra så det har blivit måååånga ändringar på försäkringskassan och därmed har jag INGEN aning om vad fp:n blir den här månaden!

Lånad bild

Detta är jag idag!



«
«
«