går långt mellan gångerna =)

men jag skyller på skolan o allting runt jörn! tar otroligt mkt tid från mig o min vardag!
idag gjorde jag iaf tenta på skolan IGEN. Klarade den förra, juridiktentan och även denna. nästan oförskämt bra gick det, fick VG utan att så mkt ha öppnat en bok eller ngt sådant! Vilket jag inte rokmmenderar, men måendet har itne varit på topp o så där så jag har helt enkelt int ehaft orken att plugga. Som tur var kunde jag ta mig igenom det iaf =)
I övemrorgon är det julafton och vi ska fira med min familj i år, hemma hos oss i sjulnäs. Så ikväll har jag griljerat skinkan inför julmiddagen o börjat planera dukningen lite eftersom vi blir 13 st med vilja. Kan bli tight om plats utan planering. som tur är har vi ett riktigt stort bord i matsalen och dessutom 12 stolar till vårt förfogande så det löser sig. Lillpigan sitter ju i sin snygga barnstol =)

Jag längtar så mkt tills tommy ska öppna sin julklapp för jag har verkligen lagt ned tanke i år, brukar jag iofs göra, men nu så tror jag vekrligen jag sagit huvudet på spiken. jag hoppas han blir glad annar skommer jag bli besviken =) Dessutom har jag fptt mig TRE julklappar av vilja o tommy i år, måste nu varit snäll.... =) Ska bli kul o se vad det är för ngt i dom =)

26:e öppnar sedan storklinta... premiär för i år och för tommy och rickard som arrendatörer =) spännande för dom =) så det blir en del mellandagar där, men jag vet int ehur många riktigt.
nyår kommer också firas där med svärföräldrarna. jag själv ska faktiskt jobba lite, tagit på mig att vara bartender/kock =) Bartender delen komme rnog gå fint, har jag ju jobbat med i några år tidigare, men kockgrejen... njaaaaa, tur att den riktiga kocken är där också, haha! =)


Nu tänker jag se klart criminal minds o sen är det raka vägen i säng!!!!!


 




«
«
«