Vårt hem

Tänkte lägga upp lite bilder från vårt hem, men ärligt tycker jag inte bilderna är bra! Kanske är positivt inför husvisningarna då man blir positivt överraskad, enligt mig iaf =)

Bild 1: 5 rum villa/radhus på Sadelvägen 5, Piteå kommun Sjulnäs

Baksidan

Kök

Köket, ur en dålig vinkel

Allrum

Allrummet och vardagsrummet (vardagsrumstapeten HATAR jag verkligen, vet inte vad jag tänkte när jag valde ut den!
Vardagsrum

Vardagsrummet

Sovrum

Vårt sovrum

Sovrum

Gästrum/kontor

Sovrum

Sovrum 2

WC/dusch

Stora toaletten som vi gjort om förra året. Förut var väggarna typ vita, men det lös igenom grönt som var väggens egentliga färg. Golvet var orange och väggarna var fulla av massa jävla speglar, var såååå fult!

Badrum med bastu

Relaxen som också är ny sedan förra året!
Planlösning
Vår planlösning. Tycker verkligen om vårt hus & hade det gått flytta en mil närmare stan hade jag verkligen kunnat tänka mig att bo kvar. Bara renovera lite till, kanske köket och så...

Nu ska jag lägga mig o läsa sista biten av sista boken av twilight! god natt




«
«
«