Tatuering som ska göras i Motala hos min syster

detta är min egenkomponerade tatuering som jag tänkt gadda in när jag besöker min syster i motala.



dåligt då nedre delen av teckningen ser ut att vara svagare i färg, vilket den inte är. Var bara omöjligt att få fram ett bra ljus!

I bättre ljus ser den ut så här =)



Den ska då sitta på vänster överarm är tanken nu när jag funderat på det lite så tror jagd et blir snyggast... snart har jag alltså 9 tatueringar... en dle snyggare än andra om jag säger så =) men men finns ju tid att fixa till och lägga till massor här eftersom... får nog sätta in i system att fixa en tatuering varje gång jag kmr till syrran =)



Postat av: sandra
2011-08-18 | 09:59:25 | http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Den var ju jätte fin. Kommer nog att sitta riktigt snyggt på dig!

Vill såååå tatuera mig igen. Har två styck olika som jag skulle vilja göra. En på baksidan av armen (helst igår) och sen ett prträtt på mina barn senare när den andra kommit. Ja och den har fått bli lite större och få annat än den här nyfödda bebis locken.

Du får ju ta ett kort och visa sen då tatueringen sitter på plats! Kram


«
«
«