Stan idag, moster igår, ny beggad mobil

igår var vi hemma hos moster och åt middag. Min och Tommys bidrag till tillställningen var en blåbär- och björnbärspaj med egengjord vaniljsås =)

Aunt Sally’s blåbärspaj med vaniljkräm

Smaskig kan jag säga att den blev, för en liten bit åt jag allt. =) Sen åt vi en fläskfilégryta med poatisgratäng och grönsallad till det =) Huuuur gott osm helst. Jag var mätt kan jag säga, men ändå inte så där proppmätt. Är det bästa med xvaganza, att jag lärt mig begränsa mitt matintag och känna mig nöjd utan en proppmätt känsla =)
Snart kommer för övrigt insticket i PT ut där jag och två andra kommer att promota Xvaganza, håll utkik =)

Blev iaf ett mer elle rmindre påtvingat köp av en ny outfit till Vilja idag på stan då hon spytt en hel del idag och luktade... mindre gott =) Självklart spyr hon då man precis slutat ta med extra kläder då jag aldrig använt nå extra kläder sedan flera månader tillbaka... jaja, var ett roligt köp iaf. Blev en tunika/klännig som är blårandig med rosa knappar på axlarna och en rosa söm. Till det ett par tjockare ljusrosa strupbyxor =) så här ser klänningen ut och detta är strumpbyxorna!

Nu ska vi fara på tre kronor och köpa oss lite mat. Blir en Tindrasallad för mig med lite bröd till. smaskens!

JUST DET! Tommy överraskade mig med en ny mobil idag, en sony ericsson xperia. han köpte den billigt av en kompis som köpt ny självoch det är perfekt för då får jag testa om jag vill ha en sådan mobil eller inte. Ska nämligen köpe en ny mobil där vid jul tänkte jag =)

 
Bild från google

Men denna duger gott ett tag förmig =) Onödigt att kasta så pass fina mobiler tycker jag =)




«
«
«