TRÖTT!

Mitt första inlägg kommer handla om min otroliga trötthet! Jag liiiider verkligen just nu och den stundande sovmorgonen imorgon känns sååå behövlig... Vilja har sovit i nästan två timmar redan och jag vet av erfarenhet att hon kommer vakna otaliga ggr o vilja ha tutten...
ja, jag vet värsta i-landsproblemen, men jag e verkligen mega trött i nuläget.

Annars har jag varit i stan idag o sett Danny, inte alls planerat, men han råkade spela just när jag o vilja landade i stan så det var trevligt o höra honom live! =)
fick också träffa erica, var länge sedan så det var mysigt. Vi hann inte prata direkt något om vår resa som närmar sig med stormsteg. det vill säga den till kroatien den 12:e juni och två veckor framåt. Viljas första resa =)

JO, jätte roligt idag! Jag träffade en gammal bekant, Christian, som tittade på mig häpet och sa;-Men gud vad du gått ned i vikt! Gjorde min dag kan jag säga =)
jag o tommy har faktiskt "fuskat" lite idag pch unnat oss en halv chipspåse var innehållande sådana där "hjärtan". Blev ganska precis 220 kcal vardera, ändå inte värst så jag har inte dåligt samvete. Om man tar så lite extra en gång i veckan tror jag itne det ska skada =)
orolig dock inför vägningen på måndag efterso jag återgått till vanlig mat igen, ma brukar lägga på sig lite igen då, men vi får se! träning i sjulnäs skolan imorgon iaf med instruktören Petra (hon är gryyyyymt vältränad) och dom passen bruakr vara brutalt jobbiga, men sköna =)

Ska faktiskt lägga upp en bild imorgon på mig i min nya jacka som jag bara ÄLSKAR, det första jag faktiskt känt mig snygg i sedan... ja..... typ 1.5 år sedan så de e kul..
nu sängen så god natt!

tack syster för bloggen, akn nog bli riktigt skoj o nyttigt det här med att kunna skriva av sig lite om allting och ingenting =)


Postat av: Pernilla, Willy & Wilda
2011-04-09 | 22:03:55

Vad roligt att du har börjar blogga =)

Då ska vi kika in här då och då och kolla läget med er och lilla sötnosen =)

Kram

PS

Postat av: Ida Tallhed
2011-04-10 | 01:47:28 | http://idatallhed.se

det känns kul att få lite bloggande från din sida och jag tänkte att när du inte tar tag i saken själv så får la jag fixa de ;) och nej, att unna sig nått ibland skadar absolut inte! Det är viktigt att belöna sig sjävl med jämna mellanrum. en ny jacka, en liten dos godis eller kanske en nu tröja nångång :)


«
«
«