Sofie

Ikväll var jag, tommy och vilja o hälsade på Sofie efter att jag tränat aerobicmix på korpen. Hon tog jätte fina bilder på vilja, som vanligt =)
Tycker det är jätte tråkigt vi int ehinne rumgås så mkt längre, hon har sitt jobb och är trött så det blir inte så ofta som förut... det är ganska töntigt, men man blir så ledsen när man inte längre är den som får hära allting först som det vasr förut...
hon har andra vänner hon träffar oftare och jag är glad hon har andra såklart, men lite avis blir jag att MIN vän, bästa vän, pratar och träffar andra kompisar så mkt mer... mega töntigt jag vet, ungefär en 6-årings tänk, men ibland måste man få vara lite barnslig när man älskar ngn så mkt som ja älskar henne =)

förhoppningsvis blir det bättre när hon börjar på sitt sommarjobb och får ett stadigt schema =9 dessuutom bestämde vi att vi ska fara på en fjällresa tillsammans under försommaren eller sommaren... =) blir roligt! blir efter kroatien iaf....

nu ska ja käka kvällsmål för jag e HUNGRIG!
ber om ursäkt för diverse stavfel, jag id sinte gå tillbaka oxh ämdra när man faktiskt förstår vad som menas =)

som gott



«
«
«