Extravaganza

Mötet igår gick bra, fick verkligen stressa dit eftersom jag tränade innan på korpen, men jag hann faktiskt itid! =) hade iaf gått ned 1 kg, väldigt bra med tanke på att jag går på halvfart, så jag är nöjd. det bästa var dock fettprocenten som hade gått ned nästan 4% på två veckor! det är mkt =) styrketräningen ger uppenbarligen resultat =)

för övrigt är det mega rolig koreografi på jamen nu =) tycker iaf jag, vissa grejer är svårare än andra och det är ändå ingenting man inte klarar. Jag har ju turen att ha väldigt lätt för koreografi så jag behöver inte lägga ne mkt energi på göra rätt och komma i¨håg stegen =) det är bra för då blir det jobbigare istället, man kan ta ut rörelserna mer och dansa ut ordentigt...
nu ropar gumman på mig med oroliga läten =) dags för gröt kanske =)

ha en bra tisdag!
ps.missade såklart sopbilen då dom ändrat från vår vanliga upphämtningsdag som är onsdag till tisdag för att det är påsk! mega suck!



«
«
«