thailand...

... världens bästa land (förutom Sverige)...
värme, njutning, god mat, billigt, upplevelse, natur, värme, sol, brun med sol (haha), öar, vackra stränder, carpe diem... underbart! i Januari 2014 ska vi dit igen, blir min tredje gång där. har varit i Phuket två gånger tidigare (2 respektive 3 veckor vardera). Denna gång ska vi vara borta i 4 veckor, blir två veckor i krabi o två i phuket då vårt resesällskap aldrig varit i thailand o vill se phuket också =)
 
Flygbiljetterna är bokade och klara, men boendet ska vi fixa lite senare!
 
 
 
Vi far till Thailand med två kompisar o deras två pojkar, ska bli superkul! ojoj...
som jag längtar, men ändå vill man ju inte att tiden bara ska springa dit, först har vi ju sommar här hemma o fr njuta av det =) det ska bli så underbart att få vara borta 6/1-6/2 för ja hatar verkligen vintern! usch!
 
 
Railey beach på Krabi! snart, snabbare än man tror ska jag få gå här, sätta fötterna på denna strand o bara njuta av att vara med min familj o våra vänner... snacka om att få ladda batterierna!
 
nu ska jag väcka min lilla söta dotter, Ebba som sovit i 2,5 h. hon ska få lunch medan storasyster sover i sin säng. sen ska vi fara o hänga med syrran eller barnensmoster. vi ska åka pulka o sen fara på nimbys o leka! härlig fredag, ikväll blir det finalen av gladiatorerna för mig. tommy jobbar i storklinta i helgen, men snart är även det över då storklinta stänger efter påsk...
 



«
«
«