såååå slut

trött, sliten o slutkörd är tre fungerande ord på mig just nu... barn som inte sover på natten är fan inge skoj alls.. borde sova själv nu för att klämma ur de fä timmar man får mellsn vakningarna, men istället sitter man här o bara försöker tänka igenom det man inte hann under dagen... sova eller ladda batterierna genom att få lite egentid? småbarnsliv med en trotsig 2-åring, en vääldigt missnöjd 7-månaders i kombo med hushållssysslor, 100% skola, en man med två företag (han är typ ALDRIG hemma) börjar sätta sina spår o jag börja r vara sjukt sliten.... sovmornar eller bara avlastning under dagarna är inte en lyx jag har i min vardag o jag vet ja valt min sits själv, att skaffa mina fina barn.. ja ångrar inte det för en sekund, men ibland är det ändå tungt.. nu är en sådan period...





men jag älskar er, fina underbara ungar!


Postat av: Din syster <3
2013-02-18 | 23:57:59 | http://idatallhed.se

och dom äldkar dig! <3 och jag älskar er! puss

Svar: o vi älskar dig
alskadevilja.blogg.se


«
«
«