lördag

har påbörjat ett 10-dagarsprogram med Zumba... har idag tränat pass 5 av 10. gjorde det imorse vid 7 =)skönt o ha det bortgjort.
idag ska mina barn vara med sin farmor o farfar så jag får ha lite tid för mig själv. jag ska på tjejkväll med goda vänner och sen ska jag sova inatt! som jag ska sova =) en lyx man sällan förunnas! men innan dess ska jag in till stan o lämna barnen, handla och möta upp en tjej som köpt en leksak av mig...
 
vilja har börjat sjunga massor, tror nog hon besitter den talangen =) hon är jätte duktig, har fin klang och hon sjunger i rätt skala också. än så länge är det ju väldigt otydligt ibland, men intresset för dans o sång finns verkligen =) Vi har ju den talangen på vår sida, att sjunga o dansa. både jag, min syster, min moster o mamma sjunger mkt. Så roligt om Vilja också får det.. är ju roligt att kunna ta några toner här och där =)
 
ha en bra lördag!
 
 
 
 
 



«
«
«