allting känns ljusare och bättre....

nu när Tommy är hemma mer och vilja får tid med sin pappa. Det är bara 2.5 vecka kvar av praktiken och det ska jag väl ändå klara tycker jag =)
På fredag går jag in i vecka 33 och med andra ord närmar sig förlossningen och den dagen jag får träffa min andra guldklimp! jag längtar... inte efter smärtan, men det vackra som kommer efter smärtan =)

iallafall har vår renovering dragit igång nu, tvättstugan är utriven och den nya inredningen ska in efter lite målning och spacklande! =) därefter ska värmen dras in (jordvärme) och sedan ska köket rivas och ersättas med ett nytt =) det är mkt på gång, inte minst en bebis... men förhoppningsvis ak vi hinna klart allting tills han/hon bestämmer sig för att titta fram och förgylla våra liv!

jag har verkligen vart dålig på uppdatera bloggen, men med allt jobb och vilja har det verkligen inte funnits tid. när kvällen kommer är jag heeelt slutkörd och prioriterar att bara ta igen mig framför tv:n inna jag lägger mig... mycket av tiden på kvällen går ju åt till att renivera nu eller bara umgås med tommy =) det är så vitktigt att ta tid för varandra när man kan så man håller äktenskapet vid liv också =)

På lördag ka jag o köpa en spjälsäng med madrass, täcke, sänghimmel, påslakan med mera för 500:-... hade tänkt köpa en ny, men nu behövdes ju inte det då jag hittade en så fin begagnad... =) dessutom slipper ajg köpa täcke och kan stryka ett av de tre påslakanset jag tänkt inhandla när jag far på Ikea på söndag =)
sprara massor med pengar och modellen på spjälisen är precis så som jag vill ha den, superbt alltså!

Ska uppdatera med lite bilder och sådant på vilja nästa gång, var länge sedan! =) men nu lockar sängen mer än bloggen! sov gott alla!!!

kram



Postat av: Jessica
2012-05-31 | 19:56:05 | http://jessicalundmark.wordpress.com

Såg nu på din kommentar att det var länkat till din blogg så jag skriver till dig här istället för på min blogg :) Jag läser till uska och frågar mig varför jag aldrig tänkt på det här tidigare, och varför valde jag inte det på backa! Superintressant och superkul utb :) Jag har fått jobb som pers. ass så jag har nu ett vik på 6 månader till att börja med. Visst läste du till socionom eller är jag helt ute och cyklar nu?


«
«
«