sjuuuuuuuuuuuuk

fy fan är så dålig... HATAR feber för jag behöver inte ha nå mkt för att bli sjukt påverkad av det. Jag är glad att vilja inte verkar ärvt det av mig utan istället tycks vara mer lik pappa tommy på den avdelningen. Sitter oberört o leker med tommy o äter mat o allt annat, medan jag ligger däckad i sängen med 38.5 grader. Hoppas verkligen att den här skiten ger med sig för det är så hemkst tråkigt o jobbigt att vara sjuk. Tror aldrig, sedan jag blve mamma, känt mig så värdelös mot henne som jag gör nu. Har INGEN  ork helt enkelt, orkar itne leka eller aktivera varken henne eller mig på ngt sätt! Usch! Får ta igen det när jag blir frisk igen. Sen kan jag säga att jag är såååååå lycklig det är helg så tommy är hemma o kan ta pigan. Inatt blir det nog hans skift också tror jag för jag orkade knappt bära henne till tvättstugan inatt (20 m). Höll o ramla med henne flera ggr, kändes inte tryggt. Är som att hela min kropp slår av, alla muskler ALLT när jg får feber, stööööööööööööööörigt! Men JA!!!!
Nu blir det lite TV för min del....

Jo, är i PT idag. Insticket från xtravaganza är med!




«
«
«