nya möbeln på plats =)

ÄNTLIGEN var det min tur att fynda en snygg möbel. Var på reprisen här i piteå (öjebyn) och hittade denna möbel. fick ge 950:- för den, tycker jag själv var rimligt, min man tyckte dock det var i överkant.. men vad vet han? haha!
Iallafall är jag meeega nöjd över den!
SNYGG!



Har fått en ärofylld plats i v-rummet som tills nu känts lite undermöblerat =)



med tanke på utseendet är den nog kring 70 år + för jag tycker inte stilen påminner om något innan 40-talet. Kanske har jag fel? =) Vet ngn bättre så rätta mig gärna!



som ni ser är dessa handgjorda och jag föll pladask för det! Ser så otroligt chabby chict ut... fast jag tycker mer min stil är lantligt romantisk.  Ornamenten på byrån/skänken (vad man nu vill säga) är också så där typsitk franskt lantligt...

Behöver jag säga att jag ÄLSKAR den här möbeln! Dessutom sväljer dne huuuur mkt som helst och ALLA mina inredningsdetaljer i olika accentfärger, ljuskoppar, vaser och massa annat får plats i denna. Med råge dessutom så nu kan jag ju shoppa mer! =) Tycker nog tommy är fantastiskt roligt, hehe!

Skickade hem svärmor med en massa massa dekorationer som jag inte vill ha kvar dessutom så inte nog med att jag fick ordning på allt, jag fick he iväg en hel drös med grejor jag itne använt på flera år. Svarta och mörka inredningsdetaljer som inte alls är min stil!

Jaja, nu sk ajag njuta av tystnaden här hemma innan jag går o lägger mig. Ögonen är tunga efter en hel dle bus med Vilja idag, Att hon sedan varit girnig som FAN hela dagen gör ju itne att man blir mer pigg direkt! =)

KRAM!



Postat av: SAndra
2011-09-29 | 07:30:55 | http://foookus.blogg.se/

riktigt snygg möbel :) Förstår att ni e nöjda!



Det är bara bra med oss, solen har varit framme ett par dagar i sträck!



Vad händer i dag då?



Kram

Postat av: Ida Tallhed
2011-09-29 | 14:41:13 | http://idatallhed.se

ååh.. den möbeln är ju skitfin <3 Tommt förstår sig inte på det här ;) hehehe..


«
«
«