kass mobil och kass dator

har precis fått tillbaka min dator.. den har varit inlämnad IGEN och nu ska den in återigen, för tredje gången. Förhoppningsvis blir det iaf reklamation på skiten nu... den uppdaterar hela tiden, kan itne trycka på tangenterna då uppdaterar den och ibland uppdaterar den av sig självt som en galning. Det blir liksom aldrig stilla på skärmen, dne uppdaterar, uppdaterar o uppdaterar hela tiden. JAG HATAR DEN! inte direkt pålitligt när man ska skriva skolarbeten! men emn som sagt hoppas jag på att få en ny jävla dator nu! det är konstigt det där dör jag har haft TVÅ egan datorer i mitt liv och båda har blivit reklamerade, hur otur kan man ha med elektronik egentligen? *suck*

sen köpte tommy en beggad mobil till mig av en kompis o den har jag knappt använt för den laddar bara ur hela tiden... kan för det första inte ladda till 100% och för det andra när den då väl laddat till 92% (somt ycks vara max) laddar den ur på mindre än 4-5 timmar... det är då fan inte hållbart! man kan ju inte ha med laddaren vart man än går... dessutom säger tommys kompis att den varit inlämnad för det en gång tidigare... JAAAAAA, mend en e då fan itne fixad kan jag säga! så vad gör man nu då? fy fan vad irriterande!

jaja, nu är det iaf fredag, bästa dagen på veckan o här ska njutas i fulla drag! Dessutom har vågen återigen visat minus och motivationen kommer smygandes tillbaka! Imorgon far vi till storklinta och jörn och checkar läget, har själv aldrig varit där o sett hur det se rut så det ska bli sopännande. dessutom är ju ida, rickard o ellen där så vi har sällskap också =) Tyvärr har vi själv ingen husvagn, vilket jag had eönskat att vi hade haft, men samtidigt är vi ju inga husvagnsmänniskor direkt.. jaja, får bli en senare investering om man nu skulle tycka att det är nödvändigt med tanke på att tommy o  rickard tagit över storklinta! 



Postat av: Ida Tallhed
2011-09-09 | 11:58:21 | http://idatallhed.se

men finns ingen garanti kvar på telefonen? och kan inte tommys kompis köpa tillbaka den om han vet att det e fel som varit förut också? :/



har ju läst handels i två år så jag kan ju lite i alla fall.. har du lämnat in en vara två gånger så har du rätt att reklamera den tredje. kräva en ny, finns inte samma modell så har du rätt att få den nyare utan etra kostnad!


«
«
«