ojoj, trött idag

trött idag kan jag lova. blev ganska sent i säng av ngn besynnerlig anledning, hade ju ingenting att göra egentligen o var sjukt uttråkad... så jag menar jag hade lika kunnat gå o sova!
Idag vaknade vilja tidigt, 07.15, så det har varit en lång dag.
Tommy komme rju iaf hem senare ikväll, kring 18-18.30 ungefär. så vi båda längtar dit, jag o vilja alltså!

Imorgon drar min skola igång o jörgen, viljas farfar, ska sitta barnvakt hemma hos oss när jag är borta. Är bara kursintroduktion imorgon, men den är viktig att vara på för man får ju veta alla gruppindelningar o allt sånt. Då vet man exakt hur man behöver barnvakt framöver! 

Nej, ska fortsätta att leka lite me dpigan nu o jag ska väl också ta tag i städningen som ligger o väntar! =)
Ser ju dock stökigare ut än det är med alla leksaker utspridda över golvet! =)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, men så är det! Det är min spännande dag hittills... ja, just det ikväll har tommy lovat mig lite egentid i form av påbörjandet av mitt möbelprojekt ute i garaget! Ska bli kul att dra igång med det =) Kommer nog blir grrrrrrrrrrrreat n'r det är färdigt! 



«
«
«