vilket jävla antiklimax

skulle fixa min lilla sittplats till möbeln jag målat om imorse, men självklart passar inte de nyinköpta häftstiften till häftpistolen! *suck* Tro nu inte att jag bara handlade på chansning... ja, iofs gjorde jag det först! for på Ö&B o handlade 10mm stift och for iväg, kom på pistolen låg i bilen så ja tittade upp de senare, såg att 10 mm inte skulle passa utan 4,6 eller 8 mm var rätt.. for tillbaka till Ö&B, handlade 8mm och for hem. Idag när ja skulle stoppa in dom ser ja o tommy att måtten på stift-jävlarna som passar i pistolen är skrivna i amerikanska tum!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
jaja, får bli en snabbis till Ö&B igen då! för ikväll ska sittplatsen fanimig bli klar!! =)

Annars tränat zumba nyss! så skönt att få träningen gjord så här på förmiddagen, slipper jag stressa till passet på korpen jag bokat in mig på egentligen!

ha en superbra dag!

KRAM




«
«
«