underbar dag avslutas med underbar & oväntad uppskattning

haft en fantastisk dag idag. Myste med gumman på morgonen och sedan mötte jag upp min vän Erica på loppisen i badhusparken, blev billigt idag, bara 70:- hittade faktiskt ingenting av det jag ville ha, men men så kan de va ibland =)

for sedan in till stan o träffade ytterligare en vän, fantastiska Ida och hennes mystjej Ellen. Vi åt lite festivalmat (pdol är denna helg, dvs. Piteå Dansar Och Ler) gick runt lite i affärer o jag handlade nya satin bäddset till mig och tommy samt ett grön/randigt bäddset i satin till Vilja för 300:-. Jävligt bra pris =) (bilder kommer senare)
Sen for vi o handla för att efteråt bege oss hem till Ida och göra middag. Blev lax med romsås och grönsallad! MUMS!!!!!!

Romsås: 2.5 dl lätt cremé fraiche, en liten burk röd rom, 1/2 ask fryst persilja och gräslök.. kan också sätta i rödlök om man gillar det (vi ides inte) KLART! Mega gott till lax!


bild från google

Sedan satt vi bara o surrade, jag älskar att surra med Ida, hon är så vettig och klok. Är en sådan fantastisk vän! *hjärta*
Var så besviken jag glömt kameran då Ellen och Vilja började pussas (ja, ellen böjde sig framåt och jag böjde vilja framåt) och skrattade högt båda två!!! Hjärtat smälte verkligen =) Hur gulliga som helst! <3


bild från google

När jag kom hem såg jag på facebook att min syster hade skivit att hon nämnt mig på henens hemsida. Hon tyckte jag skulle läsa det... Ord är överflödiga här, behöver bara säga att jag blev rörd. Ingen har någonsin skrivit om mig på det här sättet.

NU lite bok! Twilight =)



Postat av: Ida Tallhed
2011-07-31 | 14:44:52 | http://idatallhed.se

var så god sis! jag älskar dig och de ska hela världen veta! <3 du är fantatisk!


«
«
«