Snabbt inlägg

Tänkte börja med att berätta något som egentligen var menat att komma in för någon dag sedan, men glömde bort det helt enkelt =) Jag och Erica for till stan efter loppisen i lördags i parkerade i Leoparden, mitt emot ica kvantum. Iaf bilen vi parkerade vid hade förardörren ÖPPEN... vi tittade runt, men såg ingen. De hade verkligen lämnat förardörren öppen på en fullsmockad parkering, en lördag och mitt under Pdol-helgen... Vilka jävla puckon!
Här kommer då fördomen, när vi skulle gå tittade vi reg.numret.. och självklart var de en jävla norrbagge! de må vara en myt om dumma norrmän, men när det kommer hit så undrar jag fan om de är snäppet mer korkad än resten av världen! För några år sedan mötte (!!!!!!!) jag en norrman i en rondell och för kanske 5 år sedan körde jag in i statoil-rondellen... där står då en norrman/norska med sin bil helt STILLA i innerfilen och läser en kartjävlel! VA? Hallå skaffa lite vett! Dessutom kör de alltid åt fel håll på coop och Ica, man möter mer ofta än inte norska bilar på väg åt fel håll på parkeringarna under sommaren. Har inte de inte i princip samma trafikregler i norge som i Sverige eller vad? Jag vet att de har en så otroligt puckad jävla regel som att de som kör i rondellen måste lämna företräde till de som vill komma in i rondellen!?! tappar man inte hela jävla poängen med en rondell då?

Jaja, iaf haft en bra dag idag igen =)
Kl 13 for vi in på dop då min halvsyster Lea döptes. Innan dess badade vi och mös på här hemma. Efter dopet for jag o tittade fotobll var Piteå IF damer - Djurgården (0-2). Sen for jag hem, gav Vilja mat och sedan dess ahr vi tagit det lugnt. Nu sover Vilja sedan 20 minuter!
Jag ska ta mig en filtallrik och sedan gå o lägga mig i sängen för att läsa resten av tredje boken av twilight! =) Börjar vara riktigt spännande! Har docks ett filmen så jag vet hur den slutar, men boken är ju så mkt mer detaljerad så det blir ändå spännande =)


bild från google

Jag älskar dock Jake, han är ju så heeeet! =)



Jag menar... kolla in! *phew*

KRAM




«
«
«