Möbelprojektet

Nu är mitt möbelprojekt klart... köpte ju en byrå igår på loppisen och när jag ska göra något och bestämt mig för det brukar det gå undan.. så även denna gång. Har hunnit slipa den, grundmåla ett varv och sedan målat tre varv med lackfärg sedan igår förmiddag =) NU är det iaf klart och jag ska visa hur det blev =)



FÖRE



EFTER



Som en helt ny möbel! Ser ni vad handtagen framträder snyggt med den vita färgen i jämförelse med tidigare!
Hittade även MDF-skivor i garaget som blivit kvar sedan ombyggnationerna och ska då passa på att använda en sådan samt en gammal madrass vi även hade i garaget och göra det till en skönt sittplats. hade inge snyggt tyg hemma så det blir att fara o köpa det imorgon...
Var min kära vän Sofie som föreslog att göra en sittplats också, tar henne på orden och provar trots att även det blir första gången =) Jag menar, vad kan gå fel? Bara testa!

Så kul när man kan använda gammalt och få det att se nytt ut. Är faktiskt min första möbel jag målar om och med tanke på det tycker jag det blev riktigt snyggt =)

NÖJD! Nu lite lite godis och twilight, tredje filmen =)



Postat av: Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]
2011-07-25 | 21:52:21 | http://idatallhed.se

shit va snygg byrån blev!!! :D verkliger hur snygg som helst! :) Tack förresten. blev rätt nöjd själv också faktiskt!=)



men som jag sa till dig så känns väl vart lite dystert denna årstid så vi får se om jag byter färg på bakgrunden sen- tyvärr så var svart typ de ena som passade till de övriga färgerna :P


«
«
«