Möbelprojektet är klart! =)

NU har jag äntligen fått till min sittdyna till möbeln jag fyndade i lördags! =) Lägger ipp lite bilder så får ni se hur den blev!



FÖRE



EFTER ETT PAR OMGÅNGAR LACKFÄRD





EFTER DEN FÅTT EN SITTDYNA

Ber om ursäkt för den ooootroligt dåliga bildkvalitén! Var omöjligt att få ett bra ljus så här på kvällen. Ursprungligen var tanken att min dotter skulle få ha den här byrån i sitt rum, men jag är så förälskad i den att jag flyttat vår gamla hallmöbel till hennes rum (passar verkligen klockrent där, bättre än i hallen) och satt denna möbeln i hallen istället!

Imorgon kommer mäklaren och tar lite foton här i huset så då ska jag kopiera hans när de kommer ut på hemnet och lägga upp några får ni se hur vi har det här hemma! =)

KRAM



Postat av: Ida Tallhed
2011-07-28 | 15:39:49 | http://idatallhed.se

nämen jisses så avis jag äär nu! SJUKT SÅ SNYGGT DU GJORT!!! HERREGUD!

Postat av: alskadevilja
2011-07-28 | 16:52:20

men gör ngt sådant själv då =) är ju väligt enkelt och blir mega fint! är jätte nöjd och nu när jag vet att jag kan kommer fler projekt att startas upp den här sommaren =)


«
«
«