dag 17 - mitt favoritminne

oj, detta var svårt. Har många underbara minnen, men om jag skulle göra det lite roligare och inte ta det mest självklara (Viljas födelse) så blir det jämnt mellan min och tommys bröllopsdag, thailands-resan med min släkt 2010 och när jag plussade på graviditetstestet förra året! =)

Jag och tommy gifte oss i augusti 2009 i hortlax kyrka. Därefter hade vi mottagningen i storfors folkets hus. Det regnade tre dagar innan bröllopet och flera dagar efter, men den 15 augusti var det minsann klarblå himmel över Piteå =) Det var en fantastisk dag och jag blir alldeles varm inombords när jag tänker tillbaka.
Som vanligt var min kära, kära vän Sofie där ch tog kort på mig och Tommy (vad skulle jag ta mig till utan henne fotoskicklighet?), haha. Då jag alltid tyckt kyrkstugorna i Öjebyn är så vackra så blev det också stället vi valde som fotoplats när vi tog bröllopsbilderna =)











Hääärliga minnen =)

2010, den 16/1 drog vi på bröllopsresa till Thailand. Det var en fantastisk resa med massor av skratt och glädje med släkt/vänner. Vi red elefant, öluffade lite, såg otroligt vacker natur m.m m.m =)
Lägger uoo lite bilder istället för att pladdra på =)



stooor elefant! =)



Apor i det vilda... fick lite melon av oss, men guiden råkade träffa stackaren i huvudet! ser ni melonbitarna? haha...



Tommy, min mosters mans mamma =) och morfar =)



På ön Koh N´gai utanför Koh Lanta



Ljuvlig utsikt när vi åt lunch på koh N´gai =)

en underbar resa helt enkelt =)

Sist, men aboslut itne minst var när jag plussade på graviditetstestet i april-2010. Jag grät och grät och grät av lycka och när jag ringde tommy och berättade det så fick jag knappt fram ett ljud. Han trodde såklart det var negativt efterosm jag grät som en stucken gris, men inte det =) Var en väldigt häftig känsla när man längtat så länge att få ett plus, men alltid fått minus =)

 

nu blir det slapp i soffan!




«
«
«