Dag 16 - Min första kyss

jadu, inget mysigt minne, men roligt =)
Vi lekte "ryska posten" med några killar (äldre grabbar) på lågstadiet. kKmmer ni ihåg den leken? handtag, famntag, klapp eller kyss =) Iallafall släckte någon ned rummet så det blev mörkt  och då kom en av killarna fram till mig, drog mig till sig och pussade mig på munnen, dessutom stack han in tungan. Kommer ihåg att jag tyckte det var sååå vidrigt! jag sparkade han i pungen och han försökte aldrig kyssa mig mot min vilja igen, haha. senare blev vi dock tillsammans, men jag kommer än idag ihåg att han var så fruktansvärt dålig på att kyssas.
Även när jag blev äldre och hade mer erfarenhet på den fronten tänte jag alltid; "men gud, så dålig han var på kyssas" =) Till killens försvar bör jag väl säga att han kanske idag är kung på det området, jag kanske var hans första kyss också, men han var som så grisig. Blött och väldigt slemmigt, haha! Vill inte lägga ut ngt namn här på killen, känns som det är lite för elakt och totalt orelevant, men minnet i sig är ju rätt skoj så här i efterhand!

Min första kärleksfulla kyss som gjorde att det riktigt, riktigt pirrade i magen var dock med andreas, min första kärlek... hade kysst några killar innan, men aldrig tidigare upplevt det där berusande kärlekspirret i kroppen! Det är ett underbart minne, kommer tom. ihåg att det var hos en gemensam kompis till oss hemma hos honom i hans rum medans Enya (artisten) spelades i bakgrunden! Tänk vad musik är starkt kopplat till minnen =) 

ha en bra kväll!

                                




«
«
«