kort från motala-resan

ska bjuda på lite kort från motala-resan



Vilja är lite ledsen uti hundarna.. men mestadels var dom bara häftiga och en hel del "voffvoff" kom från den lilla munnen =)



Som sagt var det oftast roligt att mysa med vovvarna tindra & Bamse



Mat mat... =) Lasagne är gott!



Söta unge! Tutten i munnen är en allt vanligare syn.. ju äldre hon blir desto mer fäst verkar hon bli vid den... Blir svårt att avvänja henne från den sen =)



Solhatten behövdes faktiskt för det var riktigt varmt två dagar vi var där =)



Idas man passar på att smyga lite glass till pigan när jag springer på toaletten =)



Busar med moster och mamma i bilen





Busunge! <3



ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR den här bilden, tycker ljuset är så vackert!



Goda nycklar!



Älskade Vilja



Jag & pigan



Gillar det här kortet. Vi ser båda så glada ut =)



Vilja, min syster Ida & hennes man på en restaurang i Motala... Inte billigt vill jag tillägga. Bara min mat kostade 299:- sen tillkom dricka och en enkel förrätt, men oxfilén med poattiskaka med örter och en rödvinssky smakade helvetes gott =)



På samma restaurang sitter jag, Vilja och Lennart



Vilja äter sina miniriskakor =) Gott med smör på =)



Majskrokar är dock minst lika gott =)



En trött jag



Avslutar med tatueringen jag gjorde när vi var där!
Sitter på höger överarm, är mkt mkt nöjd!




«
«
«