hos syster i motala

hemma hos syster yster i motala på besök. jag o Vilja kom hit i måndags o stannar till söndag.
Vilja har precis somnat och själv är jag helt slut då Vilja var så himla busig ikväll och bara ville leka, haha! sötunge!

Vi ha riaf hunnit vara på Ikea där jag handlade lite msåsaker bara...
BARNSLIG Tablett Längd: 29 cm Bredd: 36 cm
ett underlägg för tallriken, ett roligare som Vilja kanske tycke rom att titta på =)

SMASKA Skål Diameter: 13 cm Antal i förpackning: 3 styck
lite skålar som är bra att ha =)

LUSY BLOM Kudde, blå, flerfärgad Längd: 30 cm Bredd: 65 cm Fyllnadsvikt: 650 g Totalvikt 1: 720 g
en söt liten kudde till Viljas rum =) kostade bara 40:- Måste också säga att kuddens f'rger är mkt mkt starkare och finar ei verkligheten =)

BILLY Bokstöd, blandade färger vit, svart Höjd: 23 cm
Har länge velat ha ngt slags bokstöd också och dessa var billiga och rätt fina... Passar in i min stil hemma iaf =)

LAGAN Köksblandare 1 grepp, förkromad Höjd: 18 cm
Köpte också en helt vanlig, rätt tråkig, köksblandare som duger. Den vi har är kass om jag säger så =)

Träbokstäver ÄLSKA
Har också köpt dessa bokstäver, fast bokstäverna VILJA. =) Är jätte nöjd då de dessutom bara kostade 39:-/st

jaja, nu ska jag sätta mig os se lite tv innan det är sovdags =)




«
«
«