dag 23 - det här får mig att må bättre

TOMMY får mig att må bättre när jag mår dåligt. När det kommer till att gå igenom saker i livet har jag verkligen fått utstå min beskärda del av svek och andra sorters sorger. Tommy har alltid funnits vid min sida när det har varit jobbigt, han vet precis vad han ska säga och göra för att lyfta mitt humör. Utan tommy vet jag itne riktigt om jag hade varit den jag är idag, för när vi träffades kom han rätt in i den jobbigaste delen av mitt liv. han hade lika gärna kunnat vända om och gå, men han valde att hjälpa mig och rida ut stormen med mig. Han har alltid varit mitt stora stöd, den som vet allting om mig och som alltid finns när jag mår dåligt. Jag kan inte säga nog om in underbara man, världens bästa och mysigaste pappa! Vi har så otroligt tur som har honom!



Mina vänner får mig också att må bättre. jag har så tur som har de vänner jag har, de finns där om jag behöver dem. De lyssnar och råder! Älskar er!


bild från google

Den nyaste och största tillskottet i mitt liv, Vilja, får mig alltid att må bättre. När jag tittar in i hennes mörkblå, klotrunda ögon känns allting bra. Allt känns så meningsfullt och ibland kan jag bara inte förstå att jag burit henne i min mage så länge. Att jag gett henne ett liv =) Hon betyder och är allt i mitt liv! <3



Vilja <3




«
«
«