det blir inte så ofta nu för tiden...

Har lite problem med att uppdatera bloggen märker jag... tycker jag skriver då o då, men när jag tittar så kan det vara flera veckor sedan sist. som nu... typ en månad sen! =(

Har rätt stressigt liv just nu med mycket så händer... dels har jag ju äsklingsungen vilja o sen praktik varje dag. tommy är dessutom oftast borta, men f.r.o.m nästnästa vecka är han hemma igen och ordningen är därmed återställd. =)

Senare i april åker jag, tommy o vilja till sthlm för en riktigt mysig weekend där. Blir fyra nätter på hotell med en massa roliga aktivteter såsom junibacken, skansen, gamla stan, skyview i globen med mera... ska bo på ett supermysigt ställe o njuta av hotellfrukost varje morgon... utan att behöva varken ställa fram eller plcka bort ngt =) vilja för grisa ned o jag slipper torka, haha! det är små nöjen att se fram emot!

Igår var iaf jag magsjuk, det var trevligt, eller inte! Som tur var var det en snabb sjuka, jag spydde en gång o sen mådde jag mkt bättre... har nu på kvällen mått lite konstigt igen, men ingenting i jämförelse med igår... kan nog vara att jag känne rmig törstig hela tiden så någon slags uttorkning. Man får ju inte i sig speciellt kt vätska när man mår dåligt så kroppen börjar väl må dåligt av det när det återhämtat sig lite från sjukan i sig... =) Krånglig mening, men jaja, ni fattar poängen! =)

Nu ska jag hur som helst gå o sova för jag behöver en god natts sömn för att orka med dagen imorogn också... jag ber dock till högre makter att vilja ska slippa bli magsjuk! O om hon ska bli det så snälla, snälla, int eunder natten! det är så jobbigt med nattvak, haha! mest av allt hoppas jag hon slipper bli sjuk för att jag hatar att se henne dålig, att jag inte kan hjälpa henne o ta bort det jobbiga och onda!
Mammas lillhjärta, håll dig frisk nu! Du har varit sjuk nog mkt för många många månader framåt!


Snyggunge!
Jag älskar dig!

Ha en bra fortsatt skärtorsdag!
god natt!




«
«
«